BIJBELUURTJE VOOR KINDEREN (VANAF 8 JAAR)

Evenementgegevens

Dit evenement vindt plaats van 4 november 2024 tot en met 17 maart 2025. De eerstvolgende keer is op 4 november 2024 14:45

• Locatie: Grote Kerk
  • Categorieën:
  • Toekomstige data:

BIJBELUURTJE VOOR KINDEREN (VANAF 8 JAAR)

Als je in groep 5,6,7 of 8 zit, ben je geen klein kind meer. Bij groter worden hoort ook dat je meer verantwoordelijkheid krijgt. Je neemt zelf af en toe beslissingen, leuke en minder leuke, en je moet ook soms dingen doen voor een ander. Je gaat meer zelf nadenken over je leven, over de wereld, over vrienden en over God.

Om je bij dat laatste te helpen is er voor jou, en andere kinderen uit groep 5/6 en 7/8 een bijbeluurtje. Om samen na te denken over God. Om een verhaal uit de bijbel te lezen. Om dingen te vragen die je moeilijk vindt. We praten over verhalen uit de bijbel en wat die met jouw leven te maken hebben

We willen dat in totaal acht keer  doen. Vier keer in het najaar en vier keer in het voorjaar.

In het najaar is het op maandag 4 november 2024 11 november  18 november en 25 november om 14.45 uur tot 15.30 uur in de Grote kerk. In het voorjaar zijn er weer vier bijeenkomsten. op 24 februari 2025, 3 maart, 10 maart  en 17 maart ook van 14.45 uur tot 15.30 uur in de kerk.

We hebben de tijd zo gekozen dat je gewoon uit school naar de kerk kunt komen. Daar staat wel wat te drinken klaar zodat je niet met droge mond hoeft te praten.

Lijkt je dit ook  interessant en belangrijk? Welkom, leuk als je meedoet. En, natuurlijk is je vriend of vriendin ook welkom.