BLOEMBOLLEN ACTIE  2024

BLOEMBOLLEN ACTIE  2024 VOOR LA TULIPE

“La Tulipe” (de Tulp) is de naam van de heel bijzondere school in Mikondo, een arme wijk in Kinshasa, DR Congo.
De school biedt plaats aan 1200 leerlingen. Ook is er een naaischool voor meisjes en jonge vrouwen.
Hier worden ze opgeleid voor een beroep zodat ze in hun eigen onderhoud kunnen voorzien.
Uw steun blijft nog nodig voor schoolzaken, zoals materialen voor praktijklessen, papier en ander lesmateriaal.

U kunt ons helpen door bloembollen voor uw tuin te kopen of een mooie amaryllisbol voor in de woonkamer.
Ook leuk als cadeau. 40 % van de opbrengsten gaan naar dit goede doel!

Helpt u ons de kinderen in Mikondo een toekomst te bieden?

Folders met daarin een bestelformulier vindt u in de kerk op de tafel.
Ook in Eesveen en Onnaveld liggen er folders voor u klaar.

Ingevulde bestelformulieren kunt u inleveren in de kerk, bij Tineke Dijkstra of Alice Brus.

Inleveren kan tot uiterlijk 22 september bij één van de adressen vermeld op het bestelformulier.

Meer informatie via tinekewieringa51@gmail.com of alice.brus1968@gmail.com